همه چیز در مورد کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی و خارجی

در این وبلاگ به بررسی بهترین سایت های کلیکی می پردازم و با راهنمایی های کاملا رایگان در این زمینه،گام به گام تا رسیدن به درامد دلخواه همراهتان خواهم بود.

همه چیز در مورد کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی و خارجی

در این وبلاگ به بررسی بهترین سایت های کلیکی می پردازم و با راهنمایی های کاملا رایگان در این زمینه،گام به گام تا رسیدن به درامد دلخواه همراهتان خواهم بود.

همه چیز در مورد مفهوم و نحوه ی جذب زیر مجموعه

کار کردن با سایت های PTC بدون بهره گرفتن از زیر مجموعه ها در واقع هدر دادن وقته و نمی تونه شما رو پولدار کنه!شما به تنهایی شاید بتونید نهایتا 1000 کلیک در ماه انجام بدید و این نه تنها سود زیادی به شما نمی رسونه بلکه با وقتی که از شما می گیره خیلی زود خستتون می کنه! اما چه کنیم که در این سایت ها با تلاش کمتر به سود بیشتری برسیم؟جواب اینه که باید تلاش کنید تا زیر مجموعه ی مستقیم یا اجاره ای در اختیار بگیرید تا از کلیک اونها هم پورسانت و درامد فوق العاده ای نصیبتون بشه. حالا اینکه این زیر مجموعه ها هر کدومشون چی هستن و چه جوری می تونیم زیر مجموعه بگیریم در پایین توضیح دادم.


زیرمجموعه اجاره ای و نحوه ی جذب آن

شما می تونید با داشتن مبلغی پول در حساب سپردتون تو هر سایت، زیر مجموعه هایی رو از خود سایت اجاره کنید و از هر کلیک اون زیرمجموعه ها پورسانت بگیرید! قیمت اجاره ی زیر مجموعه ها و مبلغی که به ازای هر کلیک اون ها دریافت می کنید در سایت های مختلف متفاوته اما نکته ی مهم اینجاست که پول اجاره ی زیر مجموعه ها رو از کجا بیارید؟

خب این دو راه داره.اگه می خواهید زودتر پیشرفت کنید و به درامد بیشتر برسید می تونید از حساب بانکی شخصی خودتون بهای اجاره رو که زیادم نیست بپردازید(مثلا در بعضی سایت ها اجاره ی هر زیر مجموعه برای یک ماه فقط 280 تا تک تومنه!) اما اگه تازه کارید و هنوز نحوه ی کار این سایت ها براتون خوب جا نیفتاده ما این کارو پیشنهاد نمی کنیم! بهتره یه مدت(معمولا 3 روز کافیه) به تنهایی کار کنید و به ازای کلیک هاتون پول بره تو حساب جاریتون تو سایت.بعد همون پول رو به حساب سپردتون منتقل کنید و باهاش زیر مجموعه بخرید.دقت کنید که هر چی تعداد زیر مجموعه هاتون بیشتر باشه پول بیشتری از کلیک اون ها به حسابتون میره.

مدیریت زیرمجموعه ها هم کار آسون اما مهمیه.این زیرمجموعه ها بصورت رندوم توسط خود سایت انتخاب می شن اما شما باید کنترلشون کنید که کم کار نباشن!معمولا میانگین بیشتر از 2 کلیک در هر روز خوبه اما اگه دیدید یکی از زیرمجموعه هاتون 2 روز متوالی کمتر از 2 کلیک تو روز داشت بهتره هر چه زودتر عوضش کنید!


زیرمجموعه مستقیم و نحوه ی جذب آن

یکی از مهمترین بخش های سودآور کار با سایت های کلیکی جذب زیر مجموعه مستقیم هستش. با توجه به اینکه برخلاف زیر مجموعه های اجاره ای شما پولی برای زیر مجموعه های مستقیمتون نمی پردازید ولی در عوض از بسیاری از کارهای اون ها پورسانت می گیرید، برای رسیدن به درآمد هنگفت باید هرچه بیشتر برای جذب این زیر مجموعه ها تلاش کنید. این نوع زیر مجموعه ها تا زمانی که در سایت هستند و فعالیت می کنند به شما سود می رسونن و مثل زیرمجموعه های اجاره ای محدودیت زمانی ندارن،پس مطمئنا خیلی مهم تر و سودآور ترن و باید برای بدست آوردنشون تلاش کنید. فعالیت زیر مجموعه های مستقیم شما از روش های زیر بهتون پورسانت میرسونه بدون اینکه از میزان درامد اون ها چیزی کم کنه:

1- کلیک کردن روی آگهی ها---------> به ازای هر آگهی که زیر مجموعه مستقیمتون کلیک می کنه مبلغ مشخصی پورسانت از طرف سایت به شما داده میشه.


2-خرید کردن-------------------------> خرید کردن در این سایت ها به دو صورت انجام میشه. یکی اینکه شما از حساب شخصیتون برای پیشرفت سریعتر پولی رو به حسابتون تو سایت منتقل می کنید و دیگری اینکه از پولی که در سایت از طریق کلیک خودتون یا زیر مجموعه هاتون بدست میارید در سایت سرمایه گذاری می کنید( از طریق اجاره ی زیر مجموعه یا تبلیغ وبسایت شخصیتون و ...) حالا اگه یکی از زیر مجموعه های مستقیم شما به هر نحوی از سایت خرید کنه شما مبلغی رو به عنوان کمیسیون دریافت می کنید.


3-ارتقاع عضویت----------------------> در سایت های کلیکی انواع مختلفی از عضویت مثل استاندارد، برنزی، نقره ای و ... وجود داره. اگه یکی از زیر مجموعه های مستقیم شما عضویتش رو ارتقاع بده شما هم مبلغی به عنوان کمیسیون دریافت می کنید.


4-انجام پیشنهادات--------------------> در همه ی این سایت ها بخش پیشنهادات یا offers وجود داره که به ازای انجام هر پیشنهاد مبلغی به انجام دهندش داده میشه. اگر زیر مجموعه مستقیم شما یه پیشنهاد رو انجام بده مبلغ مشخص شده به حسابش میره و مبلغی هم جداگانه به شما که معرفش بودید داده میشه.


تمامی مواردی که در بالا گفته شد به ازای فعالیت یک زیر مجموعه مستقیم کمن و به چشم نمان. اما حساب کنید که شما 200 زیر مجموعه دارید که هر روز این کارها رو انجام میدن و خودتون هم در 14 15 تا سایت عضوید و تو هر کدوم همین اندازه زیر مجموعه دارید! میتونید سود اینکارو حدس بزنید؟باور نکردنیه نه؟


نکته ی مهم: این سایت ها فعالیت هرمی نمی کنند!بلکه کاملا قانونی و ثبت شده اند. شما فقط و فقط از فعالیت زیر مجموعه ی مستقیم خودتان پورسانت می گیرید و زیرمجموعه ی زیرمجموعه ی مستقیم یا اجاره ای شما به شما سودی نمیرساند!(جز در تعداد خیلی کمی سایت خارجی که متاسفانه IP ایران رو قبول نمی کنند)


چگونه زیر مجموعه مستقیم جذب کنیم

جذب زیر مجموعه ی مستقیم کار سختی نیست، فقط و فقط کمی حوصله می خواهد. تا جذب اولین زیر مجموعه ی مستقیم فقط 3 قدم فاصله دارید!

1- برای این کار اول یک وبلاگ با نامی پر محتوا بزنید و در آن به قلم خودتان مطلب بنویسید! توجه کنید که کپی کردن سودی ندارد چون خواننده با دیدن اینکه مطالبتان تکراری است وبلاگتان را می بندد و پشت سرش را هم نگاه نمی کند!

2-بنر سایت های معتبری که در آن ها عضوید را از همان سایت ها دریافت کرده و در وبلاگی که ساخته ایدقرار دهید.

3- به تبلیغ وبلاگتان در فیسبوک و گوگل پلاس و ... بپردازید. برای این کار صفحه ای با نام مرتبط بسازید و برای تعدادی از دانشجویان فارسی زبان (حتی در افغانستان) درخواست دوستی ارسال کنید.در صفحه تان لینک وبلاگی که ساخته اید را فرار دهید و برای جذب بازدید کننده ها تلاش کنید.


اگه مطالب این وبلاگ براتون مفید بوده لطفا در سایت های زیر ثبت نام کنید و من رو با نام m2h3717 در تمامی این سایت ها، در قسمت معرف قرار بدید.  


سایت های ایرانی:


برای ثبت نام در ملی باکس روی بنر زیر کلیک کنید



برای ثبت نام در باکس24 روی بنر زیر کلیک کنید



برای ثبت نام در آسمان باکس روی بنر زیر کلیک کنید



برای ثبت نام در باکس20 روی بنر زیر کلیک کنید



برای ثبت نام در لاک باکس روی بنر زیر کلیک کنید



برای ثبت نام در یک باکس روی بنر زیر کلیک کنید



برای ثبت نام در فارس باکس روی بنر زیر کلیک کنید



برای ثبت نام در گنج باکس روی بنر زیر کلیک کنید




سایت های خارجی:


برای ثبت نام در نئو باکس روی بنر زیر کلیک کنید




ثبت نام در cashnhits و ساختن بلاگ در اون از قسمت manage blog در سمت راست صفحه ی کاربریتون در این سایت، نقش بسیار مهمی در جذب زیر مجموعه از سراسر دنیا داره.پیشنهاد می کنم اینو جدی بگیرید تا درامد و میزان جذب زیر مجموعه های مستقیمتون از تمام سایت های خارجی زیاد بشه!


برای ثبت نام در cashnhits روی بنر زیر کلیک کنید




سه بنر زیر متعلق به مجموعه PTC های بسیار معتبر PHD است. با توجه به اینکه روی تبلیغ های هر 3 سایت می تونید همزمان کلیک کنید پیشنهاد می کنم تو هر 3تا عضو بشید.


برای ثبت نام در PHDGold روی بنر زیر کلیک کنید



برای ثبت نام در PHDClix روی بنر زیر کلیک کنید



برای ثبت نام در PHDBux روی بنر زیر کلیک کنید